VidLii
Upload
toasty
toasty's Channel
 
Profile
Channel Views:
3,025
Total Upload Views:
4,595
Joined:
Jun 04, 2017
Last Visit Date:
6 hours ago
Subscribers:
131
Country:
United States
Schools:
i dont wanna
Interests:
animating, minecraft, living, hitfilm, green screens, stick figures
Books:
Books? Reading is for nerdz lol
Recent Activity
toasty commented on a video (6 hours ago)
VidLii 4th Birthday
@CrunchyClown yea, i've been through my entire teen years here
toasty commented on a video (6 hours ago)
VidLii 4th Birthday
haha n word toxic alison
toasty yo, been a while, prolly not coming back (apart from occasional check-ins here and there to make sure you guys don't start a fucking nuclear war or whatever) (1 year ago)
toasty commented on a video (1 year ago)
VidLii in a Nutshell
@vlad1 I was under a rock for a year and a half and still somehow have a good enough idea on what this video is trying to say
toasty became friends with BlastTheRiolu (2 years ago)
Channel Comments (51)
KnotSnappy
KnotSnappy (6 months ago) 12 months since last login smh
grandma
grandma (2 years ago) very cool
-grandma
WhiteBordProductions
WhiteBordProductions (2 years ago) Hey toasty
deadchann3l
deadchann3l (3 years ago) sub 2 doinyourmom4 plz
idiotican
idiotican (3 years ago) Hot
YouTubeLogoOnVidlii
YouTubeLogoOnVidlii (3 years ago) Congrats. You now have 100 subs.
SkiNet
SkiNet (3 years ago) triggered pinkerton
rang3r34
rang3r34 (3 years ago) Hey, could you stay off my profile?
1 2 3 4 5 Next
Please log in to post a comment!