Curly Brace quer coca cola (Curly Brace Wants Coca)

SevenSeff
SevenSeff
Mar 15, 2020
(more info)
Essa foi uma previu idiota que eu criei (This is my stupid preview that I created)
More From: SevenSeff
Related Videos
7 ratings
131 views
Want to add this video to your favorites?
Sign in to VidLii now!
Want to add this video to your playlists?
Sign in to VidLii now!
Want to add flag this video?
Sign in to VidLii now!
Video Responses (0) Sign in to make a video response
This video doesn't have any video responses!
Text Comments (9) Sign in to post a comment
tomgamer (1 year ago)
tomgamer
1
Concordo plenamente com a atitude dela...kkkkk
SevenSeff (1 year ago)
SevenSeff
0
@tomgamer claro po, pediu coca e veio pepsi, tem q jogar fora kkk
Pedroso5505 (1 year ago)
Pedroso5505
1
nem sei animar no flash
me da aula ai mestre
SevenSeff (1 year ago)
SevenSeff
0
@Pedroso5505 Não iria dar certo, pq eu sou uma pessima pessoa para explicar kkk
Jackson959 (1 year ago)
Jackson959
1
Animação ficou bacana :)
SevenSeff (1 year ago)
SevenSeff
1
@Jackson959 Kekeke valeu jackson :3
LimeMetz (1 year ago)
LimeMetz
1
thought Sue would want Coca Cola as well :)
SevenSeff (1 year ago)
SevenSeff
0
@LimeMetz Hehe, sue's not going to get hurt this time.
CoreMaster2009 (1 year ago)
CoreMaster2009
1
strange but cool
SevenSeff (1 year ago)
StarGirlStudios (1 year ago)
StarGirlStudios
1
Ei seff, eu vi o primeiro vídeo no seu canal do YouTube kkkkkkkkk (achei muito dahora, e tu é bom no Pac-Man em)
SevenSeff (1 year ago)
SevenSeff
0
@StarGirlStudios e ja faz 3 anos q eu n jogo kkk a ultima vez q joguei foi naquele primeiro video msm kk
OnidReed (1 year ago)
OnidReed
1
Nunca ataque uma maquina de coca cola, ataque uma de sorvete
SevenSeff (1 year ago)
SevenSeff
0
@OnidReed isso ae :V
DaffyAir (1 year ago)
DaffyAir
0
nao gosto de refrigerante
SevenSeff (1 year ago)
SevenSeff
0
@DaffyAir Eu so curto coca, pq coca desce rasgando a garganta kkk
C4M4LE40 (1 year ago)
C4M4LE40
0
00:24
ispep
SevenSeff (1 year ago)
SevenSeff
1
@C4M4LE40 ficou is ded = is dead kk
Sign up for a free account, or sign in to post a comment.
Date: Mar 15, 2020 Views: 131 Ratings: 7
Time: Comments: 9 Favorites: 4